Update

Lite uppdatering från helgen.
Fredagen var ju som sagt L´s 10 års kalas, jätte roligt och en drös med tjejer att underhålla. 
Lördagen mötte jag upp Anna Elin och Emma på Orem´s, för frukost, mys. Åkte tillbaka hem och då var det vårröjning på gång här hemma. Så jag högg i och hela källaren/lekrummet är nu rensat på massa leksaker och skit som inte används längre. Hjälpte min vp att städa ur garaget också, inte en dag för tidigt. NICE!
På kvällen begav jag mig till Emma, där lagade jag wok och drack gott vin till det, mums! Senare blev det några drinkar och massssssa prat om allt mellan himmel och jord fram till 2 ungefär, tjejer ni är guld värda! 

Vaknade upp, först som vanligt, fixade frukost och sen vaknade de andra två. Blev filmmys och söndagshäng hela dagen, riktigt skönt. På kvällen blev det middag på Little Pub med Tove och en vän från au pairskolan. 
När jag kom tillbaka blev det att se Golden Globe Awards och mysa med mina vf. Sen hann jag även med lite skypade också, lyckorus. 

Mycket bra helg måste jag säga. <3



Gangnam style!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0