So long, farwell, auf wiedersehen, goodbye

Är inte bra på att säga hejdå och jag vet bestämt att detta är inte ett hejdå, utan ett Vi ses snart. 
Kan inte förstå hur otroligt bra, underbara, äkta och ärliga vänner man verkligen kunde träffa under sitt år här och nu börjas det åka hem, en efter en...Saker och ting kommer inte vara lika självklara längre och man kan inte ses precis när man vill, vilket kommer kännas ovant. Men jag vet att oavsett hur långt det är emellan oss, kommer vi alltid veta vart vi har varandra. Mina älskade vänner, jag är så otroligt glad att jag lärt känna er och fått den stora äran att vara er vän, ni är vänner jag kommer ha nära hjärtat föralltid, ni är guld. <3 

Idag åkte vi in till city hela gänget för att ha hejdå middag för vår underbara Jennifer som åker hem på tisdag.
Blev en heldag med underbart väder och bästa sällskapet, bara att njuta. En toppen dag! 
Tog oss ner mot lower Manhattan, närmare bestämt Soho, lunchade på de mysiga stället Bari. Vidare därifrån ner på Prince st och de lite finare områdena och satte oss efter ett tag på ett super mysigt café Rocco's. 
In och ut ur lite småbutiker och skoaffärer, för att sedan sakta men säkert ta oss upp mot B Bar & Grill där vi skulle ha middagen tillsammans. Mycket god mat och fantastiskt sällskap hela dagen! 


Älskade Jennifer, en vän som du borde alla ha <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0