Snowday

Idag var det snowday, vilket innebär att man ställer in skolan för att det råkade snöa lite grann, så himla fjantigt. Men what to do?! Inte mycket att göra, mer än att göra det bästa av situationen och det gjorde vi.
Började morgonen med frukost, läxor och läsning. Ut i snön ett tag för pulkaåkning och snögubbsbygge. Tove och hennes knattar kom också över, tog ett break för lunch och sen ut och brottades i snön igen! 
Kom in och barnen satte vi framför en film med varm choklad, medan Tove och jag flyttade upp ALLA mina saker och väskor på kontoret, där jag nu ska bo ett par dagar. Vemodigt, med sant. 

Tog sedan tillfället i akt med ett pass styrka medan barnen duschade och lekte i källaren. När mina vf kom hem blev det middag och sen kollade vi på alla bilder från det gågna året med en kopp kaffe, framför brasan. MYS! 
Nu när barnen lagt sig blev det Fashion Police och mys med mina vf. 
Bra dag och känslor i överflöd!! <3
 
Om 6 dagar får jag träffa min älskade mammi igen!! <3


Min älskade familj <3 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

6 dagar kvar.. Vad ska du sen ha för något att räkna ned? Åh fina Lina, du klarar det! Och hälsa din mamma ❤ puss å kram på er och ha em fantastisk semester tillsammans!

Svar: GALET, eller hur? :) Skype snart? <3
None None

2013-01-17 @ 17:00:25
URL: http://www.jefferssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0