Rutiner

Ja dagarna är ganska enformiga tyvärr, barnen och jag har kommit in i rutiner igen nu, så känner att det kanske inte är så kul att läsa samma sak hela tiden, vill ju försöka skriva något kul i alla fall. Men nu är det ju trots allt fredag så får jag ju skriva ett par rader åtminstone. 

Igår blev det en löprunda efter jag lämnat flickorna, sen hem, fixa o trixa lite små saker här hemma, gjorde lite nytta genom att skypa lite snabbt med Jennifer M, Gille och med Emma & Johan. 
Dagen var ganska seg och enformig tyvärr. När flickorna kom hem lekte vi ute i snön och åkte pulka, innan jag gick in och lagade till lite kvällsmat, medan barnen gjorde läxor. 
Senare på kvällen kom Elin och hämtade mig, så bar det av till flygplatsen, närmare bestämt JFK för att hämta Elins efterlängtade lillasyster Anna. Så var tillbaka hemma runt kvart i ett och då blev det rakt i säng. 

Idag hängde jag på Tove till gymmet och tog 45min på löpbandet istället, ganska kul med lite omväxling ändå.
Lunchade sen med Emma Elin Anna Jennifer Cornelia. Båda barnen hade playdates, en här hemma och en var hos en kompis, så det blev utomhus lek och lite mellanmål, sen var det dags att laga mat igen. 
Åkte till Emma ikväll och hade lite spelkväll i hennes källare tillsammans med Elin och Anna. Blev biljard, air hockey och fotbollsspel. JÄTTEKUL!! Hysteriska skrattanfall och något udda samtalsämnen, men det hör ju till vanligheterna i vårt sällskap. En bra fredagsmysspelkvällmåste jag säga.
 


ställer in gpsen mot JFK och väl där en något uttråkad Elin
 Mamma pappa och Ola, ser ni vad jag har ett riktigt Kalle Anka-läkeplåster!!!!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Phuuu...VILKEN TUR, jag har varit så orolig att de inte skulle ha Kalle-plåster.
Synd att jag inte fått reda på det tidigare!!! Här har man varit orolig ett helt år i onödan!
Älskar Dig!
Kram Mamma.

2013-01-06 @ 18:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0