MAMMA

Nu är hon äntligen på väg, älskade mammi!!! <3

Sa hejdå till mina vänner och familjen igår, fy bubblan säger jag bara, hejdå är inte min starka sida på något vis i världen!! Jobbigt, sorgligt, nervöst, ledsamt, usssssch!!
Åker med min vp till tåget nu åp morgonen, sen är det raka spåret mot NYC och mammi!! 


Om mindre än en vecka får jag träffa mina andra loved onces hemma!!!!! 
Plus att jag snaaaart ska få träffa en av mina peaches igen ;) HAHA. PLUS att vi kommer ses massa i sommar, plus att jag måste vara flickan med guldbyxorna hela sommaren om alla våra planer ska gå av stapeln!! HAHA. 
Hoppet är det sista som sviker en! <3
 
Soooooo loong <3
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vackra du <3

2013-01-23 @ 22:54:08
URL: http://www.jefferssons.blogg.se
Postat av: Josse

Och någon av dessa dagarna hoppas jag att du vill träffa mig också:) saknar dig min vän❤

2013-01-28 @ 17:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0