Må bra.

Söndag i all sin glans! Börja morgonen med ett grymt härligt träningspass på gymmet med Tove, var så taggad och det var underbart att få springa, att träning kan få en att må så himla bra!
Hade en riktigt härlig välbehövlig dag med bara mig själv. Förberedde maten inför kvällen och skypade lite. Tog mig sedan in till main street, parkerade bilen och tog en timmes promenad i det underbara vädret. Satte mig sedan på uteserveringen på ett café, drack en kopp kaffe och bara var, åhhhh va jag behövde detta. 
Ibland behöver man bara lite tid för sig själv och speciellt nu, försöka få alla tankar och känslor på plats. 

När familjen kom hem ikväll blev det god middag, lek, bus och söndagsmys. 

En fråga bara: Varför har mammor alltid rätt? 

Kommentarer
Postat av: Josse

För Mammor vet exakt vad vi behöver och ska göra. Fantastiska Mammor kan och vet allt;)

Svar: Ja, det är så sant Josse!! :)
None None

2013-01-09 @ 17:30:04
Postat av: Mammi

Det är därför vi är Mammor!!!

Svar: Det är väl så mammi, det är väl så. <3
None None

2013-01-09 @ 18:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0