i väntan på...

....att mamma ska komma så är det lite dåligt med bilder och uppdateringar känner jag, men det är så mycket just nu, så finns ingen motivation tyvärr.

Lite snabbt då bara, fredagen drog jag till gymmet med Tove på morgonen, härligt!!!! Sen kom den nya au pairen, käkade middag med familjen, åkte på konsert i templet, åhhh så mycket känslor, hem igen spelade lite spel och hängde framför brasan och sen lite välbehövlig skypedejt innan det var dags att sova. 

Lördagen drog jag direkt på morgonen, blev en heldag i Greenwich med Emma Elin Tove och Jessica, bra och mysig dag med härlig vintersol, gooood lunch, gott kaffe och trevligt sällskap. Kvällen spenderades med Elin, lagade bakad potatis med laxröra, gotteligottgott. Åkte till Emma lite senare för film oh MYS!! 
Vaknade imorse och Elin ligger fortfarande och sussar så sött ;) haha. Så jag smög ner, gjorde mig en kopp kaffe och nu har jag bakat lite fullkorns frukostbullar som snart ska in i ugnen och som mina kära vänner ska få avnjuta när de behagar att stiga upp!! 

 


 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skönt å få en update igen :) miss you!

2013-01-21 @ 00:17:43
URL: http://www.jefferssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0