Update

Av någon anledning uppdaterades inte förra inlägget, ber om ursäkt för det! 
Ja, då har man snart varit hemma i en vecka och OJ vilken omställning. Massa känslor, intryck, saknad, vänner, familj, med och motgångar, ärenden hit och dit och mycket till....
 
Har försökt träffa de jag vill hinna med att träffa, viktigaste av ALLT var min älskade lilla Vinga och min bästigaste storebror. Men sen är där många som kommer på en säker andraplats ;)
Det är så härligt att träffa alla igen och få kramas och prata lite. Har även hunnit med att provjobba, träna lite, äta gott, mysa med mina små gullpluttar till barn här och var, kalasa lite med vänner och sådär. 
MEN TYVÄRR SIMRISHAMN, känner inte att jag har mycket att hämta här. :/ 

OCH den där tidskillnaden är vad den är, är supersvårt att få till det med att skypa med alla borta på andra sidan, ber om ursäkt för det, I LOOOOOVE YOU. Hann dock med en efterlängtad skype idag ialf, lyckorus!!! (PUSS)

Over and out people!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0