Happy Birthday

Happy 10th Birthday to my L girl!!!
Imorse blev det mysfrukost med tjejerna, har ju ett litet (inte så litet längre) födelsedagsbarn i huset, 10år, wiho. Blev ett härligt pass på gymmet med Tove, efter jag lämnat flickorna i skolan. 
Emma kom sen över för lunch, alltid lika mysigt, du är så goooo min vän!!! 
Skypade en liten snabbis sen, lite med mammsen och pappsen, har utan tvekan världens bästa föräldrar.  Hann även med att säga hej till min kära storebror, du är min största förebild och utan tvekan min bästa vän
Snart får jag träffa er igen, SNART!!!!!!

När flickorna kom från skolan förberedde vi välkomstskyltar, bytte om, fixade och donade, innan gästerna kom. När alla var här bar det av till restaurangen, Hibachi, där de lagar maten framför en. Värsta showen, jätte fräckt och barnen älskade det. Jag och mina vf också för den delen. Kom tillbaka hit, för glasstårta, dansparty, presenter och filmmys. Nu sover alla flickorna över och jag och mina vf ligger utslagna på soffan. Bra och mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0