Fullt ös!

Igår var det ännu ett avsked och denna gången för Bea, som åker hem imorgon. Det är så mycket blandade känslor just nu och jag verkar ha slut på tårar. Är glad, ledsen, lycklig, fundersam, kan knappt beskriva det. 
Imorse blev det att springa massa ärenden först, banken, posten osv. Så tog en härlig promenix, skönt! 
Efter det blev det hem och dra fram väskorna, men när jag insåg vad jag höll på att ge mig in på, gav jag upp direkt och körde istället hem till Emma och käkade lunch med henne Elin och Jessica.

Kom hem, packade lite, sprang mest runt, men i alla fall. Åkte och hämtade flickorna, sen djuraffären, hebrew school och efter att ha lämnat av ett par flickor där, raka vägen till dansen med A. Medan vi väntade på att det skulle börja blev det läxor och lite fotbollsspel, roligt som tusan!!! När A dansade passade jag på att fixa lite mail och andra viktiga och vettiga saker. 

Just nu försöker jag packa lite (och vänta på att vissa ska bli kontaktbara, haha, ;) ingen pik alls)
Är i lite av ett lyckorusnu, på något oförklarligt bra vis. 

Good luck Chuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0