En onsdag i all sin glans

Har ju glömt nämna att vi blivit kändisar, i tidningen. I vintras när jag och Emma var ute och gick, pratade vi om att vi ville hjälpa till på något vis. På något sätt hjälpa de som har det tufft och speciellt nu i juletid. Så vi föreslog det till vår LCC, att vi ville göra någon typ av välgörenhet för barn på vårt december möte. Hon slog slag i saken och i början av december var vi på en barnavdelning på ett sjukhus i närheten och dekorerade deras korridorer med julpynt och pyssel, mycket uppskattat!

När jag precis kommit upp imorse, kom min lilla tjej insmygande i köket, trött och mysig. Så jag kokte gröt till oss båda med äpple och kanel, gott. Jättemysigt med lite egentid så på morgonen.
Blev en härlig springtur efter jag lämnat av barnen, avslutade mitt medlemskap på biblioteket, hann skypa lite snabbt med mina fina Josse, sen begav jag mig till Elin för lite lunch med brudarna. Idag lagade kocken (läs jag) champinjonsoppa, yummi. 

Hann med att skypa med mamma en stund innan det var dags att hämta flickorna vid bussen. Blev sen snacks, läxor, läsning och andra projekt, innan det var vidare till L´s dans. När vi kom tillbaka blev det god middag med familjen och prat om vad som komma skall. Oj, tiden springer. 

Jag längtar så efter dig min fina lilla tjej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0