31 december

Drog ut på en kylig, men ack så välbehövölig springtur tidigt imorse, käkade frukost, skypade lite snabbt med mamma och pappa, åkte skridskor med flickorna och min vp, lunchade med min underbara vän Elin, hade lite mys med flickorna, lagade mat tillsammans, fixade min vm hår inför festen och nu sitter jag i soffan med ett glas rött och tittar på New Years Eve, The Ball Drop at Times Square. 
Tråkigt att inte kunna vara inne i city och med mina vänner på nyårsfton, men så är det och jag gör det bästa av situationen och tar ett glas rödvin till ;).

GOTT NYTT ÅR ALLA NÄRA OCH KÄRA <3
Välkommen 2013 


Kommentarer
Postat av: Greger o Lisa

Gott nytt år på dig också!!! G&L

2013-01-02 @ 16:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0