2013

Kan som sagt inte fatta att det är 2013, detta året har varit fyllt av upplevelser, nya vänner, resor, med och morgångar, god mat, semester, besök, galna spontana utflykter, sprätt massa pengar, shoppat, upplevet och utforskat och massa mer. Ett helt fantastiskt år och jag hoppas 2013 försöker ta sig upp på samma nivå. 

Nyårsdag var en ganska lugn och skön dag, började med att träna på morgonen när jag vaknat, när jag kom tillbaka sa jag hej till mamma och pappa på skype lite snabbt och önskade gott nytt år. Lagade brunch med familjen, på eftermiddagen kom Elin över, hängde lite på mitt rum, sen tog vi oss till bion och såg Les Misérables. 

Idag är det tillbaka till rutinerna och flickorna var väldigt duktiga måste jag säga, så morgonen gick väldigt smidigt. 
Hade dragit på mig träningskläderna och var redo för en härlig runda, kom ut och upptäckte att det var -12 ute, BRRRRH , SVIN KALLT!! Så det blev en lite kortare runda idag, då jag höll på att förfrysa. 
Fixade lite ärenden efter, fixade med bilder och grejer. Flickorna kom hem, blev lite pulka åkning, läxor, läsning och matlagning. Ikväll blev det film hos Emma med brudarna. 

GODNATT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0