Twister

Vaknade upp tidigt till en halvgrå och tråkig morgon, men knöt på mig skorna och tog en pw på ca 1h med Jennifer. Vilket var riktigt härligt! Lagade havregrynsgröt och kaffe till frukost, fint ska det va ;) 
Sen blev det att slinga hennes hår, käka lunch och bara umgås, snabb summering av en härlig dag.

Regnade HELA dagen (och gör fortfarande) så galet mycket + att de varnade för tornade. Men ärligt, amerikanare överreagera EN ANING när det gäller det! Ingen tornade här inte. I Sverige hade vi kallat det blåst!!! 

Ikväll skulle mina vf på bröllop, så jag och flickorna gick ut och åt sushi, yummi! Sen hade vi dansparty, spelade twister och lekte lite, innan det var dags för de att dyka i säng. Twister är hysteriskt kul!!! De har sleepover på lillas rum, så de ligger där inne nu och viskar och tittar på filmklipp på sina itouch. Så ska snart gå in och berätta att det är Lights out and time for bed!! ;) 
Själv har jag precis landat med en kopp kaffe och inväntar ett par avsnitt av One tree hill. 

Imorgon smäller det!!! Fallskärmshoppning!! WIIHOOOOO :D




fick massage av lilla
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0