Trumbull

Kaffe och frukost på altanen, härligt.
Sen skype med bästaste mammi, du är bara bäst! Längtar efter dig.
Vid 12 hämtade jag upp Jennifer och Tove, körde vidare och plockade upp Bea och Ida, och därifrån blev det en tur till Trumbull mall. Strosade runt lite och skulle inte handla, men hur, förklara hur man går förbi dessa läckerbitar utan att ta de med sig hem?! Love my new shoes. 
Åkte till Bea efter för mat, härliga skratt och massa struntprat!
Och det vet vad jag fick????Då Beas vm är svensk, hade hon köpt med sig några godsaker hem nu när de var i Sverige, så jag fick ZOEGA´s kaffe, förstår ni att det var det absolut bästa svenska på 7månader! 



Glad tjej!!! 

Kommentarer
Postat av: Liddeli

Förstår problemet med skorna... Döläckra! Men inser du inte problemet som följer med dem...? Du blir ju lång som en följetong tös! :) Aja, skit samma, du kommer att se awesome ut i dem! Nu behöver vi faktiskt snart lite Linaenergi här hemma, bara så du vet...!

Puss på dig lilla sviskonpulver!

Kram Liddeli

Svar: Tack, visst är dem!!! Ja, det är ju det. Men det är smällar man får ta när man är hårdrockare! ;) Inte så himla länge kvar nu! Saknar er,

KRAMAR
None None

2012-09-03 @ 20:59:27
Postat av: Mammi

Kanske snyggaste stövletterna i världen. Du är mammas flicka!!!
Älskar dig. Kram Mamma!

Svar: Ja, jag har ju lärt mig av den bästa! <3
None None

2012-09-07 @ 09:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0