Tråkiga inlägg?

Känns som mina inlägg börjar bli tråkiga och innehållslösa nu när man är tillbaka till vardagen igen. Dagarna är inte så fullspäckade med roliga saker, lek och upptäcksfärder med flickorna längre. Utan nu är det skola och vardag som gäller och jag har inte så mycket nytt på vardagarna känner jag, tråkigt!!
Så har funderat på att skaffa mig ett projekt av något slag inför hösten/vintern, vad har jag dock inte bestämt helt än, återkommer på den punkten. Förslag?
Idag blev att lämna flickorna i skolan, sen har vi städare idag, så ville ej springa i vägen för dem. Så det blev kaffe och lite prat hos Jennifer innan jag åkte med henne och hennes barn till gymnastic class. 
Åkte hem och gjorde lunch, såg lite One Tree Hill, var ute i trädgården sen hela eftermiddagen. Hämtade upp flickorna, läxläsning, mellanmål, lek och matlagning. 
Tråkigt inlägg igen! Sry.

i september:
9/9 Skydyving
16/9 Nature photography course
27/9 Emma & Johan kommer








 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0