svensk frulle

Äntligen är de här!!! Igårkväll hämtade jag som sagt upp mina fina vänner och lycklig är jag för det!!
Började fredagen med en bra morgon med barnen, sen iväg med de till skolan och direkt därifrån för att hämta upp Emma och Johan på deras hotell. Vädret var tyvärr regn hela dagen, men det fick gå det med. 
Eftersom jag har världens bästa värdfamilj, fick jag ledigt resten av fredagen sen. 

Så efter vi hade ätit en svensk frukost med GOD prästost, kräftost, mormors hallonsylt och wasa knäckebröd, blev det sightseeing för hela slanten sen. 
Tog en tur bland alla gigantiska hus/slott som är här i krokarna, åkte till köpcentret en sväng, lunchade på tusk&cup och tog en sväng på main street. 

Avslutade en bra dag, med mys och gooood middag hos mig, som Johan så snällt lagade,
(med mycket bra moraliskt stöd från Emma och mig ;) )

<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0