Spring för livet....

...så fiffig jag var där kände jag. Har slitit så grymt mycket på mina löparskor här, håliga och dana är de nu. Så idag fick jag slå slag i saken och faktiskt köpa mig ett par nya. Nöjd och glad och med bra rea klickade jag idag hem dessa godingar. 
Så efter rundan idag blev det lite fixande hemma, sen hjälpa Tove med lite ärenden hon skulle ha fixat, vilket avslutades med en kaffe på Tazza. 
Efter det var det dags att hämta hem flickorna, läxläsning och matlagning. 
Ikväll har jag varit och sagt hejdå till Indra, som åker hem imorgon, shit va tiden går nu alltså. 
 


Usch vilket tråkigt inlägg! Ber om ursäkt för det och hoppas på något roligare imorgon! 
 
Älskade mamma, vad skulle jag gjort utan dig?! Tack för allt.
Det fantastiska stöd och support jag får från min otroliga familj hemma är ovärderligt! <3

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilka fina skor Lina. Man kommer inte att få stopp på dig när du väl kommit i dem.
Det är inte svårt att stötta, när man har en så otroligt duktig dotter som Dig.
DU ÄR BARA BÄST!!!
Älskar Dig så mycket.
Kram Mamma.

2012-09-07 @ 09:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0