solsken+kamera=underbart

Flickorna vaknade på strålande humör båda två, så vi hade en bra morgon med positivt humör och duktiga tjejer :) Efter jag lämnat i skolan, hämtade jag upp Jennifer, för att sedan lämna av henne vid tåget som skulle ta henne till NYC, där hon skulle få trevligt besök från Sverige. 
Åkte direkt till spåret när jag kom tillbaka för en härlig runda, sen sprang jag lite ärenden och därefter tillbaka hem. Efter lite mat i magen, tog jag min kamera och knöt på mig skorna igen, för att ge mig ut och fota lite i den underbara vädret :)
 
Hämtade hem mina flickor sen som hade lekkamrater båda två, middag, lek och läxläsning. Nu har jag precis landat på soffan, ska se football med min vp ikväll, :) 
 
Obeskrivligt lyckorus, mamma detta gjorde min dag! Är så glad!!
Min familj är bara den bästa EVER!!
 




 

















 

Kommentarer
Postat av: Karina

Du skriver så underbart i din blogg - jeg er inne og følger med flere dager i uken!! Elsker å lese om ditt eksotiske liv "over there" :)) Du er så kjempedyktig - det har du vært siden jeg ble kjent med deg for 8(!!!!) år siden!! Stay strong - keep up the good work - jeg heier på deg!! Massor av kramar <3

Svar: Åhh Karina, så glad jag blir!! Tack så mycket. 8 år sedan??? Vart tog de åren vägen? Jag längtar så efter dig och hoppas vi kan ses när jag kommer hem. KRAMAR <3
None None

2012-09-14 @ 22:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0