Softar söndag på en måndag!

Idag är det Labor Day, här i det stora landet. Vilket innebär typ arbetarnas dag, så man ska inte jobba med andra ord. Bra dag tycker jag, för jag är ju också ledig då! :)
FAST, jag var jätteutråkad och hade idébrist, men pratade med bästaste Louise som snabbt (som alltid) löste mitt problem! Hon föreslog att jag skulle ha en liten skönhets-spa-dag, mycket bra idé måste jag säga. Så efter en härlig löprunda med min vp imorse och efter de hade flytt huset, började en skön dag! 
Blev först en timme i badet med Vecko Revyn, en kopp te och vattenmelon. Efter det blev det skype med bästa mamma lite otippat, och en liten snabb skype med Jaqueline (:
Gjorde chokladansiktsmask, målade naglar och såg en bra riktigt tjejig (är inte ett ord men ändå) film! 
Gjorde en grymt god sallad till mig själv till middag, mums! 
Ikväll blev det lite häng med grannen ;) och avslutade sen med mys med mina vf när de kom hem. 

Har haft en bra softarsöndag-måndag ;) 

chokladansiktsmask
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Hoppsan!!! Min dotter har blivit neger. Klädsamt!!!
Men, allt klär en skönhet.

Svar: Haha, du är bara bäst! Så enkelt är det!! <3
None None

2012-09-07 @ 09:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0