Snabba skor och en cykel

Mys med lilltjejen imorse som är sjukling, medan resten av familjen fixade ärenden. 
När de kom tillbaka åkte jag och köpte mig ett par nya sneakers, ÄNTLIGEN!!! Blev inte de jag tänkt från början,  men är förälskad i mina nya fina snabba skor!!!

Efter det blev det Tusk&Cup en stund med fina Emma. Var uttråkad och görig när jag kom hem, så tog min vp cykel och gav mig ut en timme. Som jag har saknat att cykla alltså!!! Det gör ju inte folket i det här landet så mycket som vi gör hemma, inte i den här delen av landet ialf. Knasigt folk! 
Satte mig på altanen och läste i nästan 2h när jag kom tillbaka, vädret har varit super skönt idag också. 
Hoppade in i duschen och i myskläder, sen kom familjen hem. Mina vf fixade sig och åkte sedan på middag. Flickorna och jag dök ner i soffan och såg Willy Wonka & the Chocolate Factory. MYS!! 
När de var i säng kom Tove in och pratade en stund. Härlig jobblördag!! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0