SKYDIVING

Har idag varit med om det absolut häftigaste upplevelsen i hela mitt liv!
Började dagen med en grymt härlig tur med mina slitna skor, (kan mina nya skor komma snart??) Tove hämtade upp mig vid 9, sen plockade vi upp Jennifer N och Bea på väg till Elin, där vi mötte upp henne och sen anslöt Emma och Jessica. Fullpackad bil med några nervösa och exalterade brudar!!! Jag var sjukt taggad och nervös för att  jag inte var nervös :p haha. 

Väl där skrev vi under papper på att vi kunde dö, verkligt!!! :p Och de berättade för oss när vi satt där och väntade att vi skulle få åka upp två och två. Så gör ni er matte där, förstår ni att en inte fick någon vän!?
OCH JA, det blev ju jag som tog en för laget där och åkte själv, (+annan tjej jag inte kände) eller ja med instruktör förstås. Han kopplade fast mig i selar och livlinor och sen var det dags att åka upp. Fantastisk utsikt och underbart väder, sol och blå himmel! 
När det var dags att hoppa, så bara hoppade man. UNDERBART och helt otroligt!!!! Och skulle absolut göra det om och om igen! 

Hemvägen var jätte rolig. Racade med två killar i en fin audi. De satte upp lappar i fönstret med sitt nummer på, så vi visade vårt exit och de hängde på, HAHA!! , De följde med oss hela vägen till dit vi skulle äta, men sen bangade de fegisarna. Men det var kul så länge det varade ;)
 
Tack för en grym dag brudar!!! Jag är överlycklig!!! <3








































 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0