regn och gnäll

ÖSREGN... Har regnat och blåst hela dagen. Barnen var inte på sitt bästa humör imorse, så morgonen var lite  trögstartad. Sprang en runda i ösregnet, så humöret blev genast bättre, trots att jag var genomblöt. Blev att springa lite ärenden och efter det tillbaka hem. Tog en dusch och sen blev det skype med mamma. Åhh mammi, du är bäst!!
Tack för att du kom förbi Jennifer, du är en klippa. Stöttar dig oavsett vad, det vet du. 
Hann även säga hej till världens bästa storebror, saknar dig massor. 

Tog på mig projektet att städa i vårt målar/pyssel rum, rensat ut massa gammalt och ta fram helt oöppnade förpackningar som de inte vet att de har ens. Kommer dock ta sin lilla tid.
Hämtade bara L i skolan, då A hade både girlscouts och dans. Åkte hem, läste läxor, lekte och lagade mat. Hämtade hem A efter dans och de båda blev monster igen :( Varför en dag som denna som redan är jobbig och grå?! Vad har man gjort för att förtjäna det?! 
Oj så ynklig och gnällig :/ förlåt för det. 





 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

"MIN BROR OCH JAG...VI HAR KRAMATS AV SAMMA MAMMA..." Mina underbara barn, vad vore livet utan er. Älskar er mest i världen.
Kramar från värdens stoltaste Mamma!!!

Svar: Det var precis den jag tänkte på mamma!!! <3
None None

2012-09-19 @ 11:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0