nya intryck

Kroppen är verkligen inställd på tiderna man brukar gå upp, så imorse vaknade jag klockan 7 som jag skulle gjort en vanlig måndag. Men jag är inte bitter för det! Gick upp, åt frukost och drack kaffe, sen fixade vi oss för att åka till tempel/synagoga. Alla var stiliga och ganska uppklädda, då jag i panik kommer på att jag inte hade några skor att ha på mig. Så min vm räddade mig i nöden, med sina godingar Steve Madden i ormskinn, man tackar! 

Var väldigt intressant att få vara med och fira på deras vis. Rabin, tora, hebreiska och massa nya intryck. Kulturbyte är verkligen något man får utbyta när man är här, i alla fall i mitt fall som är i en judisk familj. 
Åkte till en grekisk restaurang och lunchade efter, kom hem och lekte lite ute med flickorna, sen knöt jag och min vp skorna och tog en löprunda. Det är verkligen kul att han vill springa tillsammans, men det går inte RIKTIGT lika fort och inte lika långt som vanligt, men men. 

Avslutade en bra och mysig familjedag, med en god middag! 
imorgon är det vanliga rutiner igen och jag har en lååååång lista som måste bockas av! 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0