önskelista....

Jättehärlig runda i morse, längtar dock efter att mina nya skor ska komma!! 
Blev lite tvättande, fix hemma och sen lunch. Efter det mötte jag upp Emma och Elin på Tusk & Cup för kaffe och småprat, alltid lika trevligt och uppiggande. 

Blev läxläsning och matlagning när flickorna kom hem. L hade playdate, så de två lekte som galningar, medan jag och A läste läxor och hon visade mig häftiga youtube klipp, ;)

Träffade upp Jennifer på rec. center nu ikväll, badade och bastade, riktigt skönt. Bestämde oss för att det får bli till en vana nu under höstkvällarna. Tog en kaffe efter badet, då vi även skrev önskelistor på vad vi vill ha hemma från Sverige nu när vi får besök!!  Bla. på min lista: Hårdost. kräftost och grillkrydda. :)














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0