lyxlunch

Ännu en dag med riktigt härligt väder, runt 20grader och strålande solsken.
Vad mer kan man begära i mitten av september? :)
Sprang en härlig runda, sen blev det hem och baka morotsbröd, blev supergott!! Tog med mitt nybakta bröd och åkte till Jennifer N med Emma och Elin för att käka lunch. Blev en riktig lyxlunch, räksallad med avokade och ägg och till det nybakt bröd, såååå gott. 
Skypade lite snabbt med mamma, Ola och Louise, alltid lika härligt att höra och se min fina familj. 
I eftermiddag sen blev det mellanmål, läxläsning och laga snabb mat till flickorna, då stora skulle iväg på danslektion vid 6. Så när de åkte dit kom Tove över och fixade inför au pair dessert mötet som var ikväll hos vår LCC. Vi bidrog med svenska negerbollar! ;) Fint ska det va! 

Dålig nyhet: IDAG, 4 dagar innan, ringer de från ncc, (skolan jag skulle gått på) och säger att min kurs blivit inställd, pga att ingen anmält sig. Schysst att ringa med så kort varsel, jag är förbannad!! Hade verkligen sett fram emot att ta min fotokurs. Så nu måste jag hitta något annat fort som attan! Störigt!!!!! 
 





Kommentarer
Postat av: Mammi

Härliga bilder Lina. Du är så duktig med kameran. Är så ledsen för din skull att du inte kom in på kursen.
Älskar Dig, kram Mamma.

Svar: Tack fina mamma, kommer mer ikväll!!! :D ÄLSKAR DIG.
None None

2012-09-13 @ 12:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0