Lyckorus

Vilken härlig och bra lyxdag!
Började med en lång och härlig löprunda i det fina höstvädret. Hem, tog en dusch och sen vidare till
Adam Broderick för att klippa mig. Blev riktigt nöjd!! 
Därifrån blev det lunch hos Jennifer, trevligt som alltid. 
Sen lyxade jag ännu lite till med pedikyr och massage. LYX!!!

Fixade lite tvätt och så hemma, sen hämtade jag flickorna vid bussen. Blev snack, läxläsning och utomhuslek. 
Lagade mat och hade "svenska lektion" med flickorna efter maten, lyckat. 
När klockan blev 8pm körde jag äntligen till Katonah tågstation för att hämta mina efterlängtade vänner. ÄNTLIGEN är Emma och Johan här, lycka!!! 

Massa tårar
i både gläde och saknad!! 
Tack min fina, underbara, helt fantastiska familj för allt! 
Och tack till ortroliga vänner och gamla arbetskamrater, man blir så glad av all er omtanke!!
Presenter till flickornas kommande advetskalender!
Bästaste Ola och Louise, saknar er massor.
Och jag är den stoltaste i världen just nu!!! Bebisbild= lycka! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0