Kasta klot...

.....eller som andra skulle säga bowling ;) 
Duktiga flickor= bra morgon + underbart väder att springa i blev en bra start på denna fredagen.
Hem för att skypa med mina fina föräldrar, glädjebesek!! Kan aldrig säga för mycket att ni är bäst!
Blev en sväng med Tove och hennes lille kille till lekparken ett par timmar, sen hem och hämta mina tjejer. Mellanmål, lek och lekkamrater, sen förbereda deras middag.
Vid 7 gjorde jag mig ordning för att köra och plocka upp Jennifer N, vidare till Wilton och mötte upp Emma och Elin x2. Därifrån blev det Darien för supergod mat och bowling!! Hade så grymt kul, och det gäller ju att bjuda på sig själv OCH det, det kan vi!!! Eller hur brudar?! ;)
Är så tacksam för alla otroligt fina vänner jag fått här, ni är guldvärda!! <3





Strike eller miss? Svårt att avgöra på det ansiktsuttrycket ;) <3













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0