Just the way you are

Bra morgon, med god frukost och träning. Direkt efter jag lämnat två morgontrötta flickor i skolan, begav jag mig hem till fröken Kånge! Därifrån vidare till NCC för att skriva in oss/betala för vår sångkurs, men tråkigt nog var deras datasystem nere, så får vänta tills imorgon, störigt!!! 
Mötte upp Emma för en snabb lunch, på tusk&cup och sen hem för skype med min bästaste vän EMMA!

Världens bästa Emma!!  Vad skulle jag gjort utan dig? Finns alltid här, fast jag är på andra sidan jorden! 
Kan inte fatta att jag äntligen ska få krama om dig om 7 dagar, efter 8månader ifrån varandra! Längtar!
Du och Jag min fina vän, du och jag! <3
 
När flickorna kom från bussen blev det läxläsning och lek. Efter det snabb middag med familjen, innan mina vf åkte iväg på öppet hus. Hade mys med flickorna innan det var dags att krypa i säng. A är så spänd inför sitt kalas imorgon, goa tjej. När mina vf kom hem, blev det soffmys med dem framför The Voice. <3
  
My fruitloops
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0