fotbollsträning!!!!

Sprang bara en kort runda idag, då jag visste vad som väntade på kvällen....
Träffade Emma och Elin för en mysig lunch, på ett nytt supermysigt ställe!!!
Blev läxläsning, massa utomhus lek med duktiga flickor och sen kvällsmat. 

När klockan var 8pm satte jag mig i bilen med världens leende på läpparna. Jag var på väg till Wilton för att träna fotboll!!! LYCKORUS!!! Vilken underbar känsla. Har inte tränat fotboll på såååå länge.
1,5h grymt härlig fotbollsträning! GLÄDJE!!!!
Har en sån härlig känsla i hela kroppen, längtar redan till nästa måndag :D  

Kommentarer
Postat av: Mammi

UNDERBART!!! Jag är så glad för din skull. Men du måste tänka på att vila INNAN...det är för sent!
Älskar dig mest i världen.
Kramisar Mamma.

Svar: Åh mamma, det var så härligt att vara tillbaka på fotbollsplanen igen!! Har inte insett vad jag har varit utan i över två år nu. Ja, jag har lärt mig det nu.Älskar dig.
KRAM
None None

2012-09-25 @ 11:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0