Farmingville Olympic Spirit Party

Härliga fredag!!! Började dagen med en härlig tur på spåret. Sen blev det hem för skype med mamma och pappa, åh har saknat pappsen så mycket. Ni är bara bäst! Hann även med en snabb skype med bästaste Emma, som förövrigt kommer om 20 dagar tillsammans med sin man och min kära vän Johan. Längtar!!!!
Efter lunch blev det att möta upp Jennifer för en sista dag i Martin Park (som egentligen redan är stängt, men är grindarna öppna så) Jätte härligt var det ialf, idag när det varit så varmt. 

Hämtade upp flickorna vid bussen. blev snabbt snack och sen vidare till skolan igen för, Farmingville Olympic Spirit Party. Väldigt kul måste jag säga!! Massa lekar, mat, dans/dj och lekande på lekplatsen. Jag tyckte nog det var precis lika kul som barnen. Väldigt charmig dj för övrigt, så fick ju vara med och hålla ställningen i danstävlingarna ;) Speciellt på Cut night Joe, där kunde ialf vi "movesen" (bra ord för övrigt ;))

Ikväll blev det biomys med Jennifer Tove Bea och Ida, såg premiären av The Words. Väldigt djup drama, lite krånglig, men bra story tyckte jag ändå.


Mr Dj ;)




 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du ett fan av Star Wars, One Tree Hill, Supernatural, Gossip Girl eller True Blood? I så fall kolla in shopen: http://fatmasshop.blogg.se :)

2012-09-08 @ 15:38:00
URL: http://fatmasshop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0