Chucke Cheese´s

Skolan var inställd idag, pga stormen igår, så skolan hade inget vatten. Så min vm lät mig springa min runda imorse innan hon begav sig till jobbet, tackar vi för. 
Hade en heldag med flickorna. Frukost och läsning på morgonen, duktiga tjejer. L läste ut sin bok. Åkte efter det till Chucke Cheese´s, som är en spelhall med massa olika spelmaskiner, där man vinner biljetter som man sen samlar och i slutet får man välja ett pris. Vi hade det ritkigt kul där ett par timmar!!!
Åkte hem och käkade lunch och sen vidare för en härlig utedag på lekplatsen med massa kompisar.
Kom hem, lagade mat och vidare till L´s danslektion, jag och A satt och tittade på Lion King i barnrummet medan L dansade. MYS! 

Ikväll träffade jag Tove och en ny tjej Natalie för kaffe, trevligt :)
Bra dag, med glada miner och om 7dagar kommer Emma och Johan, LYCKA <3





 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0