Candelwood Lake

Min vp har köpt sig ett par nya löparskor, blå-gula till all ära, grymt snygga såklart! Så vi tog oss ut på en liten runda imorse. Kul med sällskap, men han behöver träna lite till :p 

Blev att fixa lite ärenden sen och efter det blev det att kryssa av lite skypar. Först med fina Carro, sen med min allra bästaste bror, finaste Louise  och den underbara bebismagen och sist men inte minst älskade systrarna Bengtsson. Så härliga samtal med alla som verkligen gjorde min dag. 
Åkte sen för att möta upp min vf+ vänner till dem vid Candelwood Lake där de har sin båt. Där blev det lek, bad, frisbee, mat och trevligt umgänge. När maten var undanstökad tog jag min bil och körde till Wilton för mys med Bea och Jennifer.  Har ont i magen som vi skrattade!! Grymt bra att vi vet hur man försvarar sig ialf!, Eller?!








 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0