Aldrich Park

INTE OKEJ!!! Mina löparskor börjar sjunga på sista versen, och jag som hade tänkt vänta att köpa nya tills "ute-löpar-säsongen" är över. Är det okej att använda silvertejp ett tag? ;) 
Blev snabb skype med älskade mammi, sen lunch med Emma och därefter tog jag en långpromenad i skogen. Tog min kamera och mitt stativ och begav mig ut för att  exprimentera lite, här är några smakprov. Inget fancy och avancerat, men ändå. 

Ikväll blev det bio med tjejerna, såg Hit and Run, väldigt rolig, (men lite b-films aktig :p )
Sen satt vi bara och pratade och drack kaffe, mysig kväll!






















Kommentarer
Postat av: Anonym

Grym du är med kameran! :-) och SÅ fin du är gumman! :-) <3 / jaqueline

Svar: Tack vännen! saknar er. <3
None None

2012-09-01 @ 07:45:18
Postat av: Mammi

Superfina bilder min tös! Och så är du snyggaste tjejen i världen. Du är så Älskad, min fantastiska, underbara flicka. Kan man vara annat än en stolt, med en sådan dotter.
Kramar från Mamma.

Svar: Åh älskade mamma!!! Blir alldeles tårögd! Tack, du är bäst! Utan ert stöd hade jag inte varit där jag är idag! <3
None None

2012-09-01 @ 13:17:36
Postat av: Fredrika

Du är såå fin vännen min! <3

Svar: DU med!!! <3
None None

2012-09-01 @ 23:38:32
Postat av: Mammi

PS... glömde säga att det är helt ok med silvertejp!!! Hihi...
Älskar dig Du är bara bäst!!!

2012-09-02 @ 06:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0