Regnet det bara öser ner....

Ösregn... Idag har det banemaj regnat(öst ner) hela dagen, men ganska mysigt ändå får jag säga. 
Lilla var "sjuk" idag, så hon stannade hemma från skolan, men min vm har också varit hemma, så har lite svårt att veta när, var och hur man har behövt vara idag?! 
Började ialf med en löprunda i regnet, riktigt härligt faktiskt, men var ju genom blöt när jag kom tillbaka!!
Blev lite matte, läsning, projekt och bakning med lilla tjejen sen, ganska mysig dag måste jag säga. 
Fick även min nya fina väska jag beställt, glad tjej!! 
Sen kom L hem och då blev det lite läsning, sen middag med familjen. 

Nu ikväll blev det ett litet avsked för Jennifer M med brudarna.
Plus att jag köpte upp min present jag fick när jag fyllde år. Blev ett nytt träningsset. fräsigt :)


Ett stycke dygnsur regnjacka, ;)

Love it
A gillade lådan som väskan kom i, bekväm verkar det som?! ;)

fint va? NÖJD tjej!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0