Kanelbullensdag

Efter en hyfsad morgon med flickorna, åkte jag och simmande, riktigt skönt!
Efter det handlade jag med mig lite ingredienser och styrde kosan mot Elin.
Där blev det kanelbullsbak och lyxig sallad till lunch med Elin Emma Jennifer och Jessica.
Grymt gooooda kanel- och även vaniljbullar, extra lyx blev det med en kopp Zoega´s kaffe till! LYX!!

Hämtade flickorna vid bussen, de gjorde läxorna och mumsade på kanelbullar och sen blev det lek i källaren
(som var ett gym idag enligt mina gymnaster ;))
Lagade mat, åt och hade läsning med barnen, sen sängen för dem. Nu tänkte jag landa i soffan och se the Voice med mina vf. Wiho, fredag imorgon!! :)
 

Lyckorus efter glada besked idag!!
PLUS att jag tittat på bilder på min finaste svägerska och den underbara bebismagen!!!!
 







yogalektion på övre bilden?

<3






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0