Hejhopp

Igår var det sånglektion igen, lite udda om jag får säga mitt, men som sagt lättförtjänta credits. Jag sjöng Sunday Bloody Sunday- U2. Kändes riktigt bra faktiskt, mycket tack vare hjälpen från mina fina vän Emma.
Som själv gjorde ett grymt framträdande med en låt av Amy Winehouse. 

Imorse blev det en härlig löprunda och lite styrka när barnen åkt till skolan, sen hem och fixa lite tvätt och smått. Hann säga hej till mamma och mormor på skype. Älskade lilla mormor, att se dig var lycka till 1000. 
Mötte upp Jennifer på Party Depot för att fixa något skoj inför Halloween, dock vill jag hålla lite i pengarna för andra skojjigheter. Så blev därför en ögonlapp, så jag ska vara pirat! ;) haha.
Lunchade sen lite, fixade mer tvätt, plockade undan lite och hann även med en snabb skype (lyckorus) 
Kvällen såg ut som de flesta andra kvällar, läxläsning, lek och matlagning. 



Höööööst.

Kommentarer
Postat av: bea

söt pirat om jag får säga mitt ;)

2012-10-26 @ 04:19:04
URL: http://pbea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0