hej macarena

Kyligt!!! Imorse var det kallt på riktigt! Jag var nöjd och glad och drog på mig träningskläder för en löprunda, kommer ut och DÅ vaknade jag kan jag säga, 5grader. brrr..

Efter frukost, styrde jag kosan mot Jennifer, sen vidare mot Wilton för att möta upp Elin och Emma.
Fixade födelsedagspresent till Jennifers lilltjej, som vi senare skulle på barnkalas-disco hos.
Sen var det även dags för Emma att gadda sig, wow så fint det blev!! (inte var väl Elliot så dum heller??)

Därifrån blev det att köra på kalas-disco, 40 högljudda ungar och föräldrar. En urgrym DJ, massa presenter och en väldigt upptagen födelsedagsgris!! Sjöng och dansade till macarena med de små och hade allmän show, innan det var dags för oss att ta oss vidare!

Nu sover mina flickor sött efter att ha varit borta hela dagen, medans mina vf åkte vidare på galaj!!
Tack för en bra dag vänner!! <3

Jennifer´s ROLIGA grusväg :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0