Härliga höstdag

Underbara höst!! Idag fick vi en superfin höstdag med solsken och ca 17grader, härligt!
Vi bestämde oss för att ta en härlig skogspromenad, så jag fick visa de en av mina favvoplatser. 
 
Så vi packade med oss lunch, knöt på oss skorna och gav oss ut! 
När vi kom tillbaka till "stan"/main street blev det en kopp kaffe i solen och bara umgås. 

Lämnade av Emma och Johan på hotellet, så hämtade jag upp mina tjejer i skolan. 
Blev hem för läxläsning, snack och lek i trädgården med grannarna. Lagade mat åt flickorna och fixade mig sen så jag själv var klar för kvällens middag. 
Ikväll blev det att bjuda med mina fina vänner på Terrasole, en supermysig italiensk restaurang, för att fira födelsedagar och att de var här hos mig! God mat och trevligt sällskap <3









 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Moster

hej lilla Lina.
Önskar dig stort grattis på födelsedagen. Har förstått att ni ska ha stort party/fest via skype idag. Ja din mamma har avslöjat lite detaljer för mig. Hon kan ordna fest för dig vart du än befinner dig. ´Tänk så härligt. Avstånd krymper... Ja tiden går fort, snart är du hemma igen med bagaget överfullt med härliga minnen och en stor portion livserfarenhet. Kram och än en gång stort grattis på din dag.
Moster Lisa o Greger

Svar: Tack älskade moss!!! Ja, de ställde till med kalas och hela köret, man slutar då aldrig förvåna sig över min underbara mamma!!
Tiden går fort när man har roligt, så sant som det är sagt.
KRAM
None None

2012-10-02 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0