Happy Birthday....

.....to me :D
Tack alla fina, underbara, fantastiska, oslagbara vänner och familj för all skönsång, presenter och uppvaktning på min födelsedag!! 

Började dagen med ett sorgligt hejdå/på återseende av mina fina vänner/turister Ture och Märta (Johan och Emma) som varit här och förgyllt fem dagar hos mig!!! TACK! <3
Åkte och sprang efter, för att göra dagen lite lättare.
Fick sedan grymt bra födelsedags-skype-sång-kalas-tårta av min underbara familj!!! Ni är oslagbara. 
De sjöng, tutade och hade tårta, bara för mig, kan man önska sig mer av en så otrolig familj på sin födelsedag, när man dessutom är på andra sidan jorden.

Efter skolan var det hebrew school och dans för flickorna, sen hem och äta middag med familjens flickor.
Blev mat och lite smått firande, presenter och sång! Thank you! I love you guys!

Avslutade kvällen med att träffa Jennifer N för kaffe och att smida planer! Lets do it!
 
Är allt som allt nöjd och glá med min dá!!
Tack alla som förgyllt min helg och födelsedag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0