Guld, silver och diamanter

Underbara och helt fantastiska vänner!!! Blir alldeles glad när jag tänker på hur många fina vänner jag har.
Ni är mitt guld, silver och mina alldeles egna diamanter!

Lördagen blev en heldag i NYC. Tog tåget in med Emma och Johan på förmiddagen, sen blev det strosande i SoHo´s affärer, fifth avenue, Manhattan Mall, mysig lunch, Times Square,in och ut ur butiker och på olika ställen vi ville till. Härlig dag! På kvällen mötte vi upp Elin Emma Jennifer Bea Tove och Jennifer på Smith´s för att äta och dricka gott och fira min födelsedag. Lyckat och så fina vänner jag har!! TACK!

Idag hämtade jag upp Emma och Johan vid 9, tog de sedan till vårt favvo frukostställe, nämligen Orem´s. 
En hitt tyckte båda två! Vidare därifrån tog vi en trip till New Haven och Yale University. Där fördrev vi ett par timmar i solen och det mysiga området. Mötte sen upp Emma Elin och Jennifer för lunch, innan vi satte oss i bilen tillbaka till Ridgefield. 
Hem och duscha och stassa om, innan vi sedan tog tåget till NYC, för att mina två fina vänner bjöd ut mig på födelsedagsmiddag (igen). De tog mig till inget mindre än The View, WOW säger jag bara, helt otroligt.
49 våningar upp i ett hotell mitt på Times Square, till en restaurang där hela stället snurrar så du får se runt hela Manhattan från "bubblan" du sitter och äter i! LYXMIDDAG med otroligt sällskap.
 
Hur ska jag någonsin kunna tacka er för att ni kom hit till mig?
Toppendag!!!



Stenansikte?

Mina gravallvarliga vänner


















 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Vilka härliga bilder! Nu längtar jag ännu mera till jag ska komma till dig.
Du är bara bäst på att uppdatera din blogg. Du ska veta att alla är så impade av den.
Älskar Dig. Kram Mamma!

Svar: Tack mammi! Åhh tänk att nästa gång är det du som kommer, lycka!!!
Massa kärlek till dig bästa mammi!!
None None

2012-10-01 @ 08:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0