Upp- och ner

Ja, denna måndagen började som alla andra. Lunchlådor gjordes till flickorna, fixade frukost till dem, min vm tog de till skolan eftersom hon var hemma och de gärna ville det, så jag tog en härlig pw. 
Skypade med min älskade mammi, längtar så tills jag ska få krama dig igen. 
Städade på rummet, tvättade, rensade ut bilder på den externa och fixade lite smått och gott. Sen ringer helt otippat min fina vän Jessica upp på skype, så jag fick skypa med henne och de efterlängtade små guldklimparna Ejmie och Milian, åhhhh jag saknar er så. Så skönt att få se och prata med er, fast rösten darrade hela tiden. 
 
När barnen kom hem var det som vanligt läxor och lite lek, sen matlagning.
Avslutade dagen med 1,5h härlig fotbollsträning, sen blev det Amazing Race med mina vf när jag kom hem. 

Haft en upp-och ner dag idag. Glad, ledsen, tankar hit och dit, hängig och nere.
Men antar att man måste få ha såna dagar med, för att sen ta sig framåt. 
Plus att jag varit väldigt Olig hela dagen.
Min älskade storebror, håller på att bli knäpp så mycket jag saknar dig.
 Du är min bästa vän i hela världen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0