Planering i fullgång

Flickorna vaknade på bra humör, så morgonen gick smidigt och bra. Tog en lång härlig pw när de åkte till skolan. 
Kom hem och fixade lite smått, sen skypade jag med bästa mammi. Fick en hel del viktiga recept som jag behöver till vår svenska julafton vi ska fira här hemma. So excited!!! Listor skrivs på allt som måste fixas, och jag längtar som bara den! 

Åkte in och fixade lite ärenden, sen tog jag en kaffe på Tazza, innan det var att dra sig hemåt.
När barnen kom hem blev det snack, läxläsning och alla gjorde Hanukkah wishlists. Medan barnen gjorde sina läxor, planerade jag och min vm dukning, bordsplcering, dekoration, meny och allt där till inför Thanksgiving om en vecka :) Det ska bli så spännande och roligt att fira det!

Ikväll blev det lugnt, The Voice  med mina vf.

Todays outfit

 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Snyggaste bönan i US.
Love you...
Kramar

Svar: <3 LOVE YOU TOOOOO MOM
None None

2012-11-18 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0