nära, men ändå så långt borta

Mysig morgon med flickorna, frukost, bus, fix och lite tv tittande. Sen iväg till skolan för dem, jag tog en pw och sen raka vägen till frisören. Blev faktiskt ganska nöjd denna gången, men åhhh vad jag längtar efter att Carro ska få fixa det igen!!!!

Skypade lite snabbt med bästa mammi, åhhhh va jag saknar dig. 
Emma kom hit, så lunchade vi och planerade lite inför kommande helger. 
Fixade några av alla maträtter och desserter inför torsdag med min vm lite snabbt, innan hon åkte på sitt håll och jag iväg på mitt för att hämta barnen. L åkte på Hebrew School , medan jag och A åkte till hennes dans. Gjorde lite läxa där, läsning och ordgåtor eller något. 

Just nu fixar jag med mitt projekt inför Thanksgiving, då min vm sagt till alla att göra, säga, laga, bygga, fixa dona, med något som är Thanksgiving för dem.
Så det är kvällens projekt + ett avbrott för viktigt  TheVoice tittande med mina vf. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0