Måndag

Ännu en fin, men kylig höstdag idag. Eftersom flickorna inte hade skola, pga stormen, och ingen imorgon heller då det är väl. Blev det istället "hemma-studier" . Vilka bestod av lite matte, läsning, hemmagjorda ordpussel.
Efter det blev det lunch med min vm, mormor och barnen här hemma, sen åkte barnen och jag till badhuset. 

När vi kom hem sen var min vp också hemma, som hade vunnit sitt stora mål idag(han är advokat), så alla var stolta och glada och grattade. Därför bestämde jag och min vm oss för att göra en god middag till familjen. 
Blev räkcoktail till förrätt och sweetchili marinerad lax med vitlöksstekta sockerärtor till huvudrätt. MUMS!
 
Kvällen avslutades med 2h fotbollsträning, härligt att äntligen få träna igen!! :) Men kallt så in i bomben, 0 gradigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0