Livet på en pinne

Älskar tidiga morgnar, man får ut så mycket av dagen då. Åt frukost med barnen runt 7, sen åkte de vidare till tandläkaren klockan 8, så då knöt jag på mig skorna och tog en härlig löprunda + styrka. Lovely!
 
Duschade och fixade till mig, tog hand om lite tvätt och sen vidare för lite julshopping. 
Fixade de sista julklapparna/hanukkah presenterna som skulle inhandlas, så nu är allt klart, skönt! Blev även en fin liten julklapp från Victoria Secret till mig själv. God Jul Lina önskar Tomten. Tack! 
Var en riktigt härlig dag, gick med min pappersmugg med kaffe, strosade i affärer, fixade julklappar och bara njöt av julmusik, julyra och ensamtid. 

Blev att slå in julklappar, snabbt skypa med Ola, pappa, mamma och moss och vika tvätt, innan flickorna kom hem från skolan. Vart tog denna dagen vägen?! 
Läxläsning, matlagning, lek och bus med barnen, sen kom Tove över och vi såg klart Greveholm, så nu är jag redo för årets Julkalender!!! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Du är bara bäst!!!! Vilken härlig julshopping!
Saknar dig min tös... men...jag kommer snart och hämtar hem dig.
Älskar dig mest i hela världen.
Tusen julkramar från Mamma.

Svar: Bästa mamma, jag längtar massor <3
None None

2012-12-01 @ 17:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0