Home sweet home

Äntligen är strömmen tillbaka i vårt hus och vi kunde idag flytta hem igen. 
Oavsett hur oerhört tacksam jag är för veckan vi har fått spendera hemma hos familjen Stark, med värme, vatten, varm mat på bordet, underbart sällskap, musik, god dricka och härliga dagar, är det så skönt att vara hemma igen. Ser fram emot att få sova i min egen säng, efter att ikväll fått ha lite egentid med min vf med god mat och mys framför öppna spisen

Idag blev det en lugn och skön dag tillsammans med Emma, som stannade över med mig igår tillsammans med familjen och barnen, massa mys. Dagen idag blev att packa ihop och flytta tillbaka hem, tvätta och dona. Emma och jag tog en härlig promenad i ett underbart höstväder, fikade på vårt mysiga Tusk&Cup med kaffe framför deras brasa, skype med mamma en lång stund och bara allmänt mysig söndag. 

En härlig känsla genom kroppen när man får saker bekräftat som man så länge väntat på! 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad vad vad? Tell me what's going on my lovely friend :D

Svar: Sluta lämna mig då så vet du TOKFIA!!! Skype snart då? <3
None None

2012-11-06 @ 17:32:58
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se
Postat av: Jennifer

Nyfiken jag blir!!! Men jaaa!! När ska vi få tid? När kan du? Pusss((skriv på fejsboken)

2012-11-08 @ 11:38:59
URL: http://jennifermobergaupair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0