Galenskap

Ja, det har ju inte blivit så mycket uppdaterande i helgen, så kommer lite nu. 
Min vf åkte till Boston i lördags morse för att gå på en bat mitzvah, så jag knöt på mig skorna och tog en härlig löp/intervall runda i det finaa vädret. Vid 12 kom Bea Jennifer Elin Emma, lagade lunch tillsammans, sen agerades det friösrsalong och hår färgades på tvären. Elins blev top notch!!!
Dagen fortsatte med god mat, dricka, väldigt trevligt skype samtal och massa trevligheter. Tyvärr bestämde vi oss av någon anledning för att åka in till city, så vi fixade oss till stationen, missade tåget, jag ramlade i trappan, stukade armen, två par skor gick åt skogen och vi fick tråkiga besked av en nära vän. En bra kväll som tyvärr slutade mindre bra. Alla somnade i min säng och vaknade alldeles för tidigt i morse!

Dagen idag var slö och halvseg. Blev en efterlängtad skype med Ola Louise och pappa, fick se fina bebismagen och deras superfina hus. Åt god frukost och sen begav vi oss till Trumbull Mall bara för att sysselsätta oss, blev några fynd och dagen avslutades med god middag. 

Minst sagt en galen/konstig helg, men med superbra sällskap! Tack mina fina vänner för att ni är ni.
Älskade pappa, ha den äran på farsdag. Jag älskar dig! 
Min fina vän Jennifer, alla tankar är med dig idag! 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0