Full rulle.

Den starka morgonsolen lyser ner på snön och den glänser så fint, åhh vilken härlig morgon!
När barnen åkt till skolan blev det en löprunda i det fina vädret, sen hem och duscha och vidare till Jennifer.
Där övade jag och Emma sång inför kvällens lektion, ikväll blir det Use Somebody- Kings of Leon, medan Elin och Jennifer tog en promenad. Tack Emma för all din positivitet och hjälp. Lunchade gott med mina kära vänner och planerade inför kommande helger. 

Åkte hem och övade lite till på låten, sen kom barnen hem och det blev läxor och bestyr som vanligt. 
De skulle iväg och få flu shot nu ikväll, sen har L dans och jag åkte på lektion. 
Efter sången blev det en blixtvisit på au pair mötet och träffade alla, bla. min fina vän BEA. Skrev upp oss lite snabbt och småpratade med Carrie, sen hemåt igen. 




 
 

Kommentarer
Postat av: bea

DU är fin <3

2012-11-29 @ 15:02:04
URL: http://pbea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0