Första snön

Det snöööööar!! Helt galet också, ligger ca 20cm snö som ett vitt täcke överallt, supermysigt!
Imorse var jag ute på en efterlängtad löprunda på spåret, så härligt att vara tillbaka. Efter det blev det en sväng till köpcentret och sen en tur till Christmas Tree Shop med Elin och Emma. Där inhandlades det lite smått och gott + saker inför jul, men än är listan lååång. Vet inte om jag berättat, men ska i alla fall göra en paketkalender till barnen i jul, alla paketer är köpta utom en, bra jobbat. Tack mamma för hjälpen!

Hann med en snabb skype med Filip och en snabb med mammi, guld.
När barnen kom hem från skolan var de så över exalterade över snön, så vi tog på oss full snömondering med allt vad det innebär och gav oss rakt ut i snön. Underbart! Det blev pulka, snöbollskrig och staty/snögubbs-byggande. När vi kom in hade min vm satt fyr i brasan, så då satt vi där och värmde oss med varm choklad,
himla mysigt. 

Åt god middag med familjen, sen kom Tove över och så smygbörjade vi på Mysteriet på Greveholm. Vi tänkte se den nu under november och sen se den "nya" kalendern under december. När hon hade gått hem slog överskottsenergin in den här token och jag började genast slå in några av mina julklappar, samtidigt som jag lyssnade på julmusik, älska julen!


 

Kommentarer
Postat av: Mammi

Helt galet så mycket snö, men jättemysigt. Jag förstår om du kommer i julstämning.
Jag är som du Lina, ÄLSKAR julen och alla förberedelser inför den.
Kramar Mamma!

Svar: Åh mamma, julen = hemma dock, vilket är lite jobbigt! Men det ska gå det med :D <3
None None

2012-11-08 @ 10:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0